poniedziałek, 13 maja 2013

Sama natura

Zwiewne długie sukienki, słomiane kapelusze, jedwabne szale i soczyste, barwne makijaże. Różowe okulary, koronkowe narzuty i burza rudych włosów. W ciepłe dni można w końcu ponieść się wyobraźni. Moja fantazja tym razem zasmakowała kawowych barw i oryginalnego, czekoladowego wzoru.
Pamiętam jak lata temu różowa sukna przewiązana czerwoną szarfą Oscara de la Renty skradła mi serce. Teraz wolność i wygodę odnalezłam również wśród kolekcji polskimi projektantów, a szczególnie duetu BOHOBOCO. Kiedy stawiali swoje pierwsze kroki i po raz pierwszy zobaczyłam ich kolekcję, poczułam, że będzie to strzał w dziesiątkę, jak widać przyszłość pokazała, że się nie myliłam. Odcienie szarości, bieli, czerni oraz pudrowego różu to barwy przewodnie ich najnowszej kolekcj spring/summer 2013. Myślę, że większości z was przypadła by do gustu, możeci odnaleźć w niej poezję klasy oraz stylu. W ich kreacjach nie popełnicie nigdy modowego faux pas.


Stylizacja:
sukienka: Camaïeu

wizaż: GLAM Studio Wizażu
fotografia: Rafał Romanowski




Chciałabym was również zaprosić na mini konkurs, który organizuję na moim fanpagu, zobaczcie jego szczegóły: klik



W tym tygodniu będę miała dla was niespodziankę, śledźcie uważnie moje wpisy i fanpage klik 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz