piątek, 17 maja 2013

Doceń sztukę z DKNY / konkurs

Brawurowa - ponadczasowa skóra dość często króluje w kolekcjach znanych projektantów. Idealnie skrojone skórzane płaszcze, marynarki i spódnice już próbują przebić się na pozycję top w nowych kolekcjach na sezon jesień/zima 2013/14. W kolorze brązu,czerni i bieli, skórzana odzież powinna być nieodłączną częścią każdej kobiecej garderoby.
Dziś postanowiłam stworzyć kreację w stylu niewymuszonej mody o miejskim charakterze z śnieżnobiałą torebką DKNY. Udałam się w podróż w głąb historii sztuki jaką jest styl projektantki Donna Karan. To przede wszystkim esencja młodości i ducha czasu. DKNY w pełni rozumie kobietę tworząc torebki o nieprzemijającym i eleganckim stylu. Moją kreację skomponowałam z czarno-białego obrazu wystawionego na promienie słońca. Pozłacane elementy dodały światła modnym i nieprzemijającym barwom. Dwa przeciwstawne kolory - śnieżnobiałą skórę zestawiłam z głębią czerni. Inspirując się najnowszymi trendami ulepiłam minimalistyczną kreację : prosty fason i kolor.


Przenieś się ze mną w głąb mojego świata. Zapraszam Cię w niezapomnianą podroż szczecińskimi uliczkami pełnymi sentymentalizmu i wrażliwości na różnorodność i zmysłowość kreacji sztuki. Zasmakuj poezji z DKNY, skosztuj barw i jej rytmów.


Zdjęcia i film wykonano w pracowni autorskiej Macieja Włosińskiego  http://macias.szczecin.pl/Welcome.html przez studio kondziela.com.

Stylizacja:
skórzana spódnica
torebka - DKNY
buty - Via Uno
kolczyki - Yes

KONKURS


Kochani mam dla was niespodziankę wspólnie z grupą GPoland -  wyłącznym przedstawicielem na polskim rynku wiodących marek m.in: DKNY, Furla, Liu Jo, Tru Trussardi, Valentino Handbags, przygotowałam dla was konkurs w którym do wygrania jest niebieski plecak DKNY.

Zasady konkursu znajdziecie na moim fanpagu pod tym linkiem: http://tinyurl.com/d2fy39k
Zachęcam również do polubienia fanpagu grupy GPoland https://www.facebook.com/pages/Grupa-GPoland/407284519362700?fref=ts , dzięki temu będziecie mogły śledzić najnowsze nowinki ze świata modowego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz