poniedziałek, 6 maja 2013

Gra kolorów / Game of colors


Kolekcja Gucci spring/summer 2013 charakteryzuje się prostotą i niesamowicie intensywnymi barwami malinowego różu, zieleni, cytrynowej żółci, kobaltowych błękitów i turkusu. Ciekawą kolorystykę możemy odnaleźć również w ciuchach Elie Saab czy Burberry Prorsum. Powiem zdecydowanie, że kocham tą grę kolorów! Dziś postanowiłam zabawić się niesamowicie soczystym odcieniem fuksji. Moim zdaniem kolor ten pasuje do większości kobiet. Ciepły odcień doda blasku każdej z wiosennych stylizacji i rozświetli nawet nieco mniej słoneczny dzień. 



Jak dobrać dodatki do stylizacji, której motywem przewodnim jest intensywny róż?

Przede wszystkim idealnie pasuje tu biżuterii w kolorze złota bądź czerni. Ciekawym połączeniem mogą być również kolczyki z motywem zwierzęcym, który również znalazł swoje 5 minut w nadchodzących trendach tego sezonu. Ja ze względu na bardzo ozdobne guziki postanowiłam zrezygnować z biżuterii.



Motywem przewodnim w mojej stylizacji była katana w odcieniu fuksji firmy MCM.


zdjęcia: kondziela.com

KONKURS

Dzisiaj mam dla was niespodziankę. Na moim facebookowym fanpagu  trwa konkurs w którym do wygrania jest bon do TK Maxx. Być może to właśnie Ty staniesz się właścicielką nowych jeansów czy modnej torebki z tego sklepu. Zapraszam serdecznie do zabawy!

3 komentarze:

  1. świetna stylizacja, będę tu częściej zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne połączenie panterki z różem,
    PS: cudowne masz te włosy, jaka to farba? czy może naturalne?

    OdpowiedzUsuń