poniedziałek, 31 marca 2014

Otwarcie butiku Sinsay

Czy każdej z was otwarcie butiku kojarzy się z możliwością obejrzenia kolekcji tuż przed innymi i zakupem ciuchów z dużym rabatem? Tym razem było jeszcze ciekawiej! Otwarciu sklepu marki Sinsay, które odbyło się 28 marca w Centrum handlowym Galaxy towarzyszyła masa innych atrakcji. Podczas eventu odbyły się warsztaty modowe i konkursy z nagrodami za najlepsze stylizacje. Dodatkową rozrywką była możliwość zrobienia sobie zdjęć w fotobudce, a także zaprojektowania swojego T-Shirtu. Na otwarcie butki zostali zaproszeni blogerzy modowi, którzy dzielili się swoimi pasjami z klientami sklepu.
 


Korzystając z możliwości doradztwa, czyli stworzenia stylizacji dla klientek sklepu Sinsay przez nas - blogerki wykonałam outfit w stylu "bad girl" tym razem przedstawiając go na swojej modelce ;). Wybrałam 3 kolory przewodnie outfitu - biel, czerń i czerwień. Biały top z ćwiekami posłużył mi jako baza, dobrałam do tego, czarne legginsy z eko skóry, ortalionową krótką kurtkę w kolorze soczystej czerwieni oraz sportowe dodatki w postaci czapki z daszkiem i niezwykle modnych trampek na platformie. Zobaczcie efekty przed i po.




Przyznam szczerze, że zawsze uważałam, że marka Sinsay skierowana jest wyłącznie do młodzieży, dlatego byłam bardzo mile zaskoczona, kiedy znalazłam ciuchy również dla siebie. Moim ciuszkiem numer jeden, który od razu wpadł mi w oko, był ortalionowy płaszczyk z motywem panterki. Doskonale sprawdzi się w chłodniejsze lub deszczowe dni, takich oczywiście nie planujemy, ale warto go mieć w swojej szafie!




Nie mogło zabraknąć również okularów... oczywiście takich, które sprawiają, że świat staje się kolorowy :D.




Dzięki marce Sinsay do domu wróciłam z głową pełną nowych pomysłów, które planuje wykorzystać w swoich kolejnych stylizacjach. Na pewno nie zabraknie w nich kolorów i kwiatów! Zdradzę wam mały sekret, kolejny outfit, który przedstawię będzie wykonany w Berlinie. Zdjęcia już są, a efekty końcowe poznacie niebawem ;)!




3 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł na event :) pozazdrościć organizatorom kreatywności!
    no i najważniejszego bym zapomniała - super, że się dobrze bawiłaś :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post! Love the pics! http://bellemelange.net/blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna relacja! Uwielbiam markę Sinsay :) Czekam na otwarcie w Madisonie w Gdańsku, bo zawsze kupuję on-line i teraz będę mogła po przymierzać :D

    OdpowiedzUsuń