środa, 5 lutego 2014

Folklor in the city

Sroga, przepiękna, śnieżna zima zwykle kojarzy mi się z drewnianymi chatkami usytuowanymi w sercu Tatr  oraz charakterystycznymi góralskimi strojami. Zastanawiacie się jak wygląda taki styl? Dzisiaj postanowiłam połączyć go z elementami współczesnymi i stworzyć coś oryginalnego. Poza zdjęciami  stylizacji stworzyłam dla was również filmik, który został wykonany w nieco mrocznym klimacie. Przygotowałam dla was również zapowiadaną na fanpagu niespodziankę, a mianowicie konkurs w którym do wygrania jest cudowna kremowa torebka DKNY, którą możecie zobaczyć w poniższej stylizacji.
Podstawowym elementem góralskiego stroju jest nieśmiertelna biała koszula. Na koszulę zazwyczaj nakłada się bogato zdobiony gorset, który należy do najdroższych części garderoby, ja zastąpiłam go bordowym żakietem. W stylizacji góralskiej charakterystyczną barwą jest czerwień - moim kluczowym elementem była chusta we wzory na której dominowały czerwone róże. Niezwykle szeroką spódnicę zamieniłam na brązowe spodnie, a czerwone korale na te w odcieniu czarnym. Zimowa pora jest okresem, kiedy kobiety ubierają się podobnie jak mężczyźni w baranie kożuszki - ja postanowiłam otulić się płaszczem z elementami sztucznego futra.
Zapraszam do obejrzenia filmiku z sesji zdjęciowej:

zdjęcia/photo, film/moviekondziela.com

 Stylizacja/stylisation: 

spodnie/pants - Marie Lund
bluzka/blouse - Peppercorn
żakiet/jacket - handmade
torebka/bag - DKNY
buty/shoes - Deichmann
naszyjnik/necklace - handmade
apaszka - góralskie stoisko ;)

 

KONKURS

Kochani, z okazji zbliżającego się jubileuszu to jest roku prowadzenia mojego bloga wspólnie z Grupą GPoland  (jedynym i wyłącznym agentem współpracujący z największymi domami mody) przygotowałam dla was konkurs w którym do wygrania jest cudowna torebka DKNY.

Aby wziąć udział w konkursie należy:
1. Udostępnić publicznie zdjęcie konkursowe klik
2. Polubić mój fanpage klik
3. Polubić fanpage Grupa Gpoland klik

Konkurs trwa do 28 lutego 2014r..
Spośród osób, które spełniły wszystkie warunki konkursu do dnia 3 marca 2014r. wylosuję zwycięzcę i ogłoszę go na facebookowym fanpagu.

Zapraszam do zabawy!

4 komentarze:

  1. Piękny płaszcz.
    Klasa, szyk i elegancja.
    Rzeczywiście - ciekawie wygląda z chustką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta sesja zdjęciowa!
    Wszystko jest dopięte na ostatni guzik! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ tu ładnie i kolorowo:) zdjęcia po prostu piękne, tak jak i kreacje :)

    OdpowiedzUsuń