niedziela, 25 sierpnia 2013

W kręgu tajemnic


Dzisiejszą stylizacją powoli wprowadzę was w jesienny klimat, będzie ona jednak nadal w osłonie ciepłego charakteru. Często zdarza się tak, że spędzamy w internecie godziny w poszukiwaniem idealnych dla nas ciuchów. Kiedy odnajdujemy interesującą nas bluzkę czy spódnicę okazuje się jednak, że ich cena jest zbyt wygórowana, bądź jakość pozostawia wiele do życzenia. Przeszukując internetowe portale i wpisując w przeglądarkę mnóstwo modowych haseł w końcu odnalazłam  sklep, którym zatrzymał mnie na dłuży czas, znalazłam w nim wiele ciekawych ciuszków i sukienkę, która skradła mi serce.
Propozycją przejścia z wakacyjnego klimatu w złotą polską jesień jest stylizacja, która łączy pewną siebie kobietę i odrobinę romantyzmu kryjącą się w koronkowej stylizacji. Sukienka przedstawiona w kreacji pochodzi z najnowszej kolekcji internetowego sklepu Are You Fashion czaruje nie tylko swoim krojem, ale również wygodą i klasą. Dekolt jest nieco odważny, zapewne stworzony z myślą o kobietach o pełniejszych kształtach, jednak dodając pod spód sukienki kolorową bieliznę możemy nadać jej inną odsłonę. Do małej czarnej można również skomponować kolorowe buty, ja postanowiłam pozostać przy ciemnych lakierowanych obcasach. 

 
Stylizacja: 

sukienka - Are You Fashion
bielizna - Triumph
buty - Kazar
bransoletka - hand made
pierścionek - mohito
pasek - vintage
zdjęcia: kondziela.com

12 komentarzy:

  1. Sukienka super! i Ty pięknie w niej wyglądasz ! Masz ją sobie zostawić :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienka i super Ty w niej wyglądasz , masz ją sobie zostawić!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia. buty są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. No no :) sukienka jest na prawdę śliczna :) i ukazuje Twoją świetną figurę! :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie wyglądasz:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne miejsce. I super stylizacja. Widać że znasz się na modzie i ja kochasz.

    Pozdrawiam i zapraszam:

    freshisyummy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję, obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz i genialne zdjęcia! ;) Lubię takie outfity, proste, ale ciekawe ;)

    http://codzia-blog.blogspot.com/

    + Mogłabyś u mnie na blogu kliknąć w banner Sheinside? Powiadom mnie w komentarzu, że to zrobiłaś, a ja polecę Twój blog w następnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja!

    Zapraszam do mnie: http://pattberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna figura ! :D

    OdpowiedzUsuń