poniedziałek, 8 lipca 2013

Change your style a million times


Weekend, 30 stopni w cieniu. Zieleń, fuksja i promienie słońca rozświetlające kosmki rudych włosów. Tak właśnie rozpoczyna się moja wycieczka po zaczarowanym modowym parku. Magię chwili odmierzam zegarkiem, który w zależności od nastroju przeistacza swoją kreację w coś bajecznego. Kobieta zmienną jest dlatego tak bardzo nie potrafię mu się oprzeć. Szyje otulam skarbem, który odnajduje w szmaragdowym ogrodzie.
Fuksja, zieleń, złoto, biel, w swojej stylizacji najchętniej zamknęłabym wszystkie barwy tęczy. W okresie beztroskich wakacji mam milion pomysłów na minutę. Dlatego tak bardzo pokochałam zegarki Deja vu, które dzięki zmiennym tarczom i paskom dają mi ogromne pole do popisu. Mogę bawić się kształtami, kolorami do woli i być przekonana, że dzięki niezliczonej liczbie kombinacji nigdy mi się nie znudzą. Może i wy macie ochotę stworzyć swoją niepowtarzalną historię? W magiczny klimat kreacji wpisuje się również ręcznie robiona biżuteria Diuu. Jest niczym najlepszy owoc zerwany z zakazanego drzewa - porządna przez każdą kobietę. Zatapiam się w jej głębi szmaragdu i tonę w odrobinie złotego luksusu.

Która z was chciałaby zabrać się teraz ze mną na wspólną wycieczkę? Zapraszam:



Stylizacja:

zegarek (zestaw) - Deja vu by Lana Nguyen (16 kombinacji)
naszyjnik - Diuu / fanpage firmy 
spodnie - MCM
torba - Michale Kors
pasek - vintage

zdjęcia oraz produkcja filmu - kondziela.com

3 komentarze:

  1. JESTEŚCIE GENIALNI!!!!!!! ANIU OBY TAK DALEJ!!!!! juz 4 raz oglądam filmik!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że podoba Ci się filmik, mam nadzieję, że jeszcze nie raz Cię pozytywnie zaskoczę :).

      Usuń
  2. Super filmik a zdjęcia przepiękne!!!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam

    www.esterlifestyle.com

    XXX
    E

    OdpowiedzUsuń