piątek, 14 czerwca 2013

Neonowe wakacje / konkurs

Lato to sezon w którym możemy pozwolić sobie na odważniejsze kreacje. Kolekcje na sezon letni obfitują w zwiewne sukienki, kolorowe spódnice i otulające ciało materiały. Ostatnie moje inspiracje skumulowały się w neonowych przestworzach. Nie jestem zwolennikiem tak rzucających się w oczy barw, ale postanowiłam zrobić mały eksperyment. Wyszedł naprawdę celująco. Połączenie niewinnej bieli z neonową pomarańczą przypomniało mi o tym, że młodość to okres, w którym granice nie istnieją. 

Dzisiejszą stylizację stworzyłam wykorzystując trzy przewodnie tematy tego sezonu - biel, neon i plastik. Bluzeczka w kolorze minimalistycznej bieli nigdy nie wychodzi z mody, dlatego sprawdzi się w niemal każdej wariacji modowej. Możemy połączyć ją z jeansami, jak również z elegancką spódnicą. W mojej stylizacji postanowiła nawiązać współprace z neonową niezwykle zwiewną spódnicą. Barwa rzucającej się w oczy pomarańczy dodała stylizacji słonecznego uśmiechu. Oczywiście nie mogłam zapomnieć o jakże ważnych dodatkach - plastikowej torebce, która od niedawna podbija serca wszystkich kobiet oraz ponadczasowych imitujących perły kolczykach.

Stylizacja:

neonowa spódnica - PresKA
torebka - Even & Odd
kolczyki - Accessorize

zdjęcia: kondziela.com
 

KONKURS

Wiem, jak bardzo każda z nas uwielbia zniżki dlatego mam dla was niespodziankę. Spódniczkę, którą wykorzystałam do stworzenia letniej stylizacji możecie zakupić w sklepie preska24.pl z 6 % rabatem. Jedyne co należy zrobić to podczas zamówienia wpisać hasło: TURBANNA. Rabat obejmuje również pozostałe rzeczy dlatego zachęcam do przejrzenia bogatej oferty sklepu. Na pewno każda z was znajdzie tam coś dla siebie.

To jeszcze nie wszystko. Przygotowałam dla was konkurs w którym do wygrania jest neonowa spódniczka marki PresKA. Zajrzyjcie na mój facebookowy fanpage klik, aby dowiedzieć się jak ją zdobyć.

3 komentarze:

  1. Anuśka, nie od dziś pasuje Ci pomarańczowy kolorek :)

    W taki neonowym jest Ci pięknie <3
    Pozdrawiam,
    Ania D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam te czasy, Tobie również pomarańcz niesamowicie pasował :)

      Usuń
  2. bardzo ładnie :)
    śliczna spódniczka :)
    boska bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń