niedziela, 2 czerwca 2013

Kobalt i tęczowe ombre


Kobalt ujął serca wielu kobiet i tak jak oranż czy fuksja został hitem tego sezonu. Pasuje do niemal każdej karnacji. Kobalt kojarzy mi się z polem pełnym chabrowych kwiatów i atramentowym piórem, którym niegdyś pisałam w szkolnym zeszycie. Kolor ten nie tylko we mnie wzbudził zachwyt, ale zawładnął również kolekcjami znanych projektantów głównie w męskiej odsłonie. Kobalt mogłyście odnaleźć na pokazach Gucciego, Roberto Cavalli, Chanel, Celine czy Paula Smitha.
Większości z was zapewne kojarzy kobalt z biurowymi strojami ja postanowiłam przedstawić stylizację w wieczorowej odsłonie. Zestawiłam kolor z odcieniami niebieskiego oraz różu. Postawiłam na geometryczne dodatki: naszyjnik w trójkąty ze zwierzęcym motywem oraz pierścionki o tym samym kształcie i podobnej kolorystyce. Idealnie z kobaltowym kolorem połączyło się złoto - klamra paska oraz bogato zdobiona grecka bransoletka. Rożowe włosy w stylu ombre dodały prostej stylzacji odrobnę fantazji.

Jak zrobić tęczowe włosy ombre?


Zapewne nie jedna kobieta pragnie by choć na chwilę mieć tęczowe włosy, ale nigdy nie odważy się na długotrwałą zmianę koloru. Dlatego dzisiaj postanowiłam napisać wam jak w łatwy sposób wykonać kolorowe ombre na jeden wieczór. Aby otrzymać taki efekt potrzebna nam będzie: woda, bibuła w wybranym odcieniu, nożyczki i woreczek foliowy. Nożyczkami odcinamy kawałek bibuły i moczymy go w wodzie, bibuła powinna zacząć puszczać kolor. Wtedy należy przyłożyć ją do włosów i delikatnie wycisnąć kolor na końcówki. Kiedy zabarwimy już nasze włosy, okrywamy je na chwilę woreczkiem, aby kolor stał się jeszcze bardziej intensywny. Po chwili zdejmujemy go i mokre końcówki delikatne wycieramy papierem, a następnie dosuszamy suszarką do włosów. Gotowe! 

Prawda, że efekt jest niesamowity!?

Pamiętajcie, że ten sposób zadziała tylko na jasne, bądź delikatnie brązowe włosy, u osób posiadających mocniejszy kolor efekt może być niewidoczny. Należy uważać na deszczową pogodę, gdyż włosy mogą zafarbować ubrania.

Chcecie dodać jeszcze więcej kolorów waszej letniej stylizacji? Polecam wam zatem zestaw mini lakierów OPI w przepięknych pastelowych kolorach. Pełną gamę kolorków znajdziecie pod tym linkiem hhttp://www.opinails.pl/kolekcje/eurocentrale/

Życzę wam udanej zabawy!

Stylizacja:

sukienka - H&M
buty - Buffalo
naszyjnik - House
pierścionki - Cropp

zdjęcia: kondziela.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz