niedziela, 14 kwietnia 2013

Moda na parkiecie "Dance with fire"

Nowa kolekcja Reebok Dance pozwoliła mi odnaleźć modę na parkiecie. Została zainspirowana tańcem latynoskim, najbliższym memu sercu. Stanowi niespotykane połączenie odważnych kolorów oraz śmiałych detali, które idealnie podkreślają kobiece kształty. Taniec to moja pasja, to sztuka odbierania muzyki sercem, to nie tylko godziny ciężkiej i wytężonej pracy to również doskonała zabawa. Tym razem ja postanowiłam pobawić się ogniem i stworzyć stylizację łączącą odważne kolory. Sklepiłam neonowe barwy: intensywny róż z żółcią i neutralną czernią - efekt wyszedł wybuchowy. Sami zobaczcie:

Myślę, że ta stylizacja sprawdziłaby się idealnie na zajęciach ZUMBY, która ostatnio stała się dość popularna. Zumba to taniec zainspirowany połączeniem elementów latynoamerykańskich oraz fitnessu. Choreografia tego tańca łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Prawda, że niesamowite? Jeśli więc od lat chodzisz na fitness i chciałabyś spróbować czegoś innego, te zajęcia są właśnie dla Ciebie.



Inspiracje:

kolekcja Reebok Dance
koszulka - bazar (Ibiza)
top - Bershka
legginsy - Stradivarius

zdjęcia: kondziela.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz