sobota, 16 marca 2013

"Nie ma nic bardziej eleganckiego niż melancholia"

Subtelna biel i zdecydowana czerń. Oczarowana magazynem Harper's Bazaar zaczęłam podróżować w głąb jego treści. Zatrzymując się na jednej ze stron rozpoznałam siebie, błądzącą wzrokiem po horyzoncie z oczami rozmytymi łzami. Nie potrafiłam jednoznacznie określić czy były to krople szczęścia czy smutku. "Nie ma nic bardziej eleganckiego niż melancholia". Karl Lagerfeld miał zupełną rację. Postanowiłam przedstawić elegancję w swój własny, wyszukany sposób.




Biel i czerń istnieją z nami od zawsze. Kto by przypuszczał, że w tym sezonie zostaną tak bardzo docenione. Wyszczuplające pionowe paski są nie tylko hitem tego sezonu, ale również zbawieniem każdej kobiety która zmaga się z kompleksem szerokich bioder  bądź krótkich nóg. Niesamowita magia wyszczuplenia i wydłużenia. To, to co oferują nam nie tylko znani projektanci: Marc Jacobs, Dolce & Gabbana, Christian Dior czy Michael Kors, ale również większość sieciówek. Nie pozwólmy jednak w pełni pochłonąć się modzie i okraść z kolorów życia. Swoją kreację ożywiajmy kolorowymi dodatkami, jeśli bardzo upieracie się aby pozostać w odcieniach czerni i bieli polecam wam czerwoną szminkę, która nada wam kobiecego, mocnego akcentu.




Korzystając z bieli i czerni postanowiłam stworzyć własną klasyczną kreację. Do moich łask powróciła pepitka. Na półce pośród długo nienakładanych rzeczy odkryłam kolejny hit mojego sezonu - ponadczasowy symbol, przypominający dwukolorowa  kratkę, który został wymyślony przez nikogo innego jak Coco Chanel. Niestety z powodu zimowej aury sukienkę okrył klasyczny żakiet – prawie tak przydatny jak mała czarna. Na nogi natomiast założyłam niebotycznie wysokie bordowe buty na słupku, ponieważ bez podwyższenia czuję się jak ryba bez wody. Większość kobiet zapewne w tym momencie odczuwa ten sam ból co ja. Mój makijaż w stylu czarnego łabędzia wykonałam inspirując się pomysłem Chanel. Królowa melancholii, mocno zaznaczone oczy i głębia spojrzenia.



 


Zdjęcia zostały wykonane w klimacie bieli i czerni.

Inspiracje:
Harper’s Bazaar,
biel i czerń, 
paski i pepitka.

zdjęcia: kondziela.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz