czwartek, 19 listopada 2015

Kwiaty spadają z drzew...

Idzie jesień, właściwie już przyszła… Liście tańczą na wietrze jak oszalałe i nie interesuje ich w jakim podążają kierunku. Niesie je chęć zaczerpnięcia odrobiny szczęścia. Wtóruje im niepowtarzalny świst, który zagłusza ciszę. Nic nie jest pewne - przyroda często płata nam figle. Potrafi zaskoczyć tak niespodziewanie, że mimo pory w której wszystko na chwilę zamiera przez mróz mogą przebić się kwiaty. Wyjątkowe, pachnące, takie, które pokonały wszystko i sprawiły, że niemożliwe stało się rzeczywistością. 


Taka właśnie jest dzisiejsza stylizacja, czysta, nieprzewidywalna i przebijająca się wśród pięknej, złotej jesieni...


 photo kondziela.com

stylisation:
jumpsuit lucluc.com 
shoes - Gino Rossi





29 komentarzy:

  1. Jakaś Ty szczupła!
    Jaka smukła!
    Aż się napatrzeć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to szczęście, że zostałam obdarzona dobrą przemianą materii :)

      Usuń
  2. Pięknie na tle tych liści, a sam kombinezon cudowny z tym kwiatowym wzorem. Szpilki przyciągają wzrok ciekawymi wycięciami. Na prawdę piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing look!
    xo, Alessia

    www.fleurdhiver.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały blog, widać, że włożyłaś w niego wiele pracy! :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w białym. Ten kolor ma tylko jedną, ale za to poważną wadę: łatwo jest się ubrudzić, a potem ciężko doprać, dlatego nie polecam białych ubrań na okres jesienno-zimowy, ponieważ można byle czym się upaćkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale własnie jesienią powyższy zestaw zrobi ogromne wrażenie, bo jest biały, nieskazitelny, Autorka wygląda jak Dama wśród szarości. Jeśli ktoś wyjeżdża z podziemnego garażu do podziemnego garażu, to się nie ubrudzi.

      Usuń
  6. Mega kombinacja, wspaniale się prezentujesz na tle tych liści :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne zdjęcia i bardzo stylowy look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie, pokazują twoje silne strony. Buziaczki i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  9. My brother recommended I might like tis web site.
    He was entiredly right. This post actually made my day.
    You cann't imagine just how much time I had spent for
    this information! Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty spadają z drzew, a Ty dalej jak byłaś piękna taka jesteś <3 Bardzo podoba mi się taka stylizacja. Podobną bluzkę widziałam na sosimply.pl i muszę przyznać, teraz juz jestem pewna, że warto ją kupić. Co prawda jestem troszkę "szersza" mimo wszystko mam nadzieję, ze chociać w 50 % będę wyglądała tak seksownie jak Ty tutaj! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pretty! This was an extremely wonderful article. Thanks for
    providing this information.

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna stylizacja! Na tle liści prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona tym zestawem. Po prostu cudo! Gdzie znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety już niedostępny, może na vinted się znajdzie

      Usuń
  14. Świetnie wyglądasz, stylizacja fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna ponadczasowa stylizacja i nie można pominąć faktu, że masz doskonałą figurę. Cała stylizacja i sesja jest niezwykle wysmakowana i barwna. Szkoda, że obecnie nie mamy możliwości cieszyć się tak złotą i słoneczną pogodą. Jedynie czego mi brakuję w Twojej stylizacji to kolczyków, albo delikatnej bransoletki np: stąd https://artyferia.pl/katalog/bizuteria-bransoletki mnóstwo pięknej biżuterii bardziej i mniej szykowanej ale jedno mają wspólne są niezwykle eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  16. O WOW! Boski jest ten kostium! Wyglądasz w nich zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam to samo pytanie - można gdzieś jeszcze ten zestaw kupić?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo interesujący to jest artykuł. Z komentarzy widać że dużo osób ten artykuł interesuje.

    OdpowiedzUsuń