czwartek, 8 maja 2014

My "boyfriend"

Zapewne zdążyłyście zauważyć fakt, że ostatnio rynek modowy ogarnął szał na spodnie tzw. boyfriendy. Przyznam szczerze, że nie przepadam za noszeniem jeansów, gdyż są dla mnie strasznie niewygodne, ale po małych przeróbkach, wytarciach, dziurach, nabrały nowego wymiaru. Wreszcie moja skóra zaczęła oddychać, a co najważniejsze w spodniach przestały wypychać się kolana :D. Dzisiejsza stylizacja to mocny akcent kobiecej, nieco drapieżnej natury. Sami zobaczcie:


Jak wyjaśnić moje natchnienie podczas łączenie poszczególnych elementów outfitu? Miotały mną skrajne emocje. Z jednej strony chciałam, aby stylizacja posiadała delikatne, kobiece elementy, z drugiej pragnęłam odrobiny pikanteria. Połączyłam więc koronkową narzutkę i niezwykle klasyczne kobiece szpilki z nieśmiertelnymi jeansami. Perfekcyjnym dodatkiem do całości okazała się duża, połyskująca torebka z efektem ombre, w której z łatwością zmieściłam wszystkie moje "drobiazgi".

Co sądzicie o takim połączeniu? Czy lubicie czasem eksperymentować?

photo - kodziela.com

stylisation:

top - Intimissimi
jeans - vintage
cape - handmade
bag Roccobarocco
shoes - Zebra
sunglasses - Ray Ban
watch - Deja vu


PS: Zachęcam do śledzenia mojego fanpagu klik. Już niebawem startuję z nowym konkursem!








5 komentarzy:

  1. Wspaniała stylizacja! Chyba opalałaś się nie? :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Przed majówką korzystałam z upalnych dni :D

      Usuń
  2. te zdjęcia, gdzie pomniki pozują - haha, fajne :D
    dżinsy świetne - rzeczywiście, kolana się już wypychać nie powinny ;) ja z kolei jestem wielką spodni fanką, a dżinsów, to już w ogóle, więc może jestem nieobiektywna, ale mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba jestem z tych innych, bo boyfriendy w ogóle do mnie nie przemawiają. Mimo to - wyszłaś świetnie <#

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś kobietą idealną.

    OdpowiedzUsuń