niedziela, 13 października 2013

Grey day

Na dworze robi się coraz zimniej, więc powoli zaczynam przyzwyczajać się do cieplejszych płaszczyków i milutkich sweterków.  Mam słabość do okryć wierzchnich z futerkiem, zawsze gdy czuję zimniejszy podmuch wiatru mogę się w nie wtulić. Dzisiejsza stylizacja to połączenie szarości z czernią. Motywem przewodnim jest płaszcz w barokowy stylu i sukienka w zeberkowy wzór.

Płaszczyk, który wykorzystałam w swojej stylizacji, ma ponadczasowy fason i towarzyszy mi już od kilku sezonów.  Futerko przypinane jest do płaszcza guzikami dzięki temu, bez problemu mogę je odpiąć, daje mi to masę nowych możliwości. Mogę zastąpić je ogromnym ciepłym szalikiem np. w formie komina. Do płaszcza dobrałam sukienkę z golfem w podobnej kolorystyce jako dodatek użyłam skórzanego paska ze złotą klamrą. Zamszowa torebka z frędzlami była idealnym zamknięciem kreacji. 


 Stylizacja: 

płaszcz - Reserved
sukienka - Geber
pierścionek - YES
bransoletka - by Dziubeka


zdjęcia: kondziela.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz